Jak získat odměny

Jak a kde mám o bonusy požádat?

Nemusíte žádat, stačí splnit aktivity a jednotlivé bonusy Vám budou připisovány automaticky. Přehled podmínek najdete na stránkách bonusů.

Mám produkt uvedený v přehledu, jak získám bonusy?

Bonusy získáváte automaticky po splnění podmínek aktivity. Projděte si přehled, kde uvádíme pravidla podle, kterých vyhodnocujeme nároky na získání bonusu a zvažte, které jsou pro Vás nejvýhodnější či nejsnáze dosažitelné.

Jak si mám na úvodní stránce vybrat odměnu, kterou chci?

Zvolte v řádku zákaznických segmentů (Občan, Podnikatel) skupinu, do které náležíte. V dolní části stránky nalevo se Vám zobrazí seznam dostupných bonusů. Pokud vybraný bonus chytíte kurzorem a přetáhnete na pravou stranu obrazovky, přesune se do pravého sloupce mezi Váš výběr. Poté klikněte na tlačítko Chci odměnu.

Další časté otázky a odpovědi

Jsem tady poprvé, k čemu vlastně tento web je?

Tento web poskytuje přehled bonusů poskytovaných k produktům Komerční banky. Pokud Vás některá z nabídek zaujala, buď si příslušný produkt objednejte on-line, nebo si vyžádejte, abychom Vás kontaktovali s nabídkou.

Poznámka: Objednat on-line lze pouze část produktů. Vyžádat zpětný kontakt lze u všech produktů.

Změní nějak využití bonusů ceny, které platím např. za vedení účtu?

Ne, využití bonusu nemá vliv na poplatky a sazby. Výjimkou jsou samozřejmě bonusy, které nabízejí právě 50% nebo 100% snížení poplatků (např. u balíčku Profi účet).

Proč některé odměny nelze objednat on-line?

Některé produkty vyžadují specifické informace nebo dokumenty, které nelze přenášet elektronickou formou. U těchto produktů je nezbytné se osobně dostavit na pobočku KB. Neváhejte si prosím domluvit schůzku předem na bezplatné infolince 800 521 521.